czwartek, 4 września 2014

WASZE KOMENTARZE

Widzę rosnącą liczbę wyświetleń i choć być może za wcześnie by o tym mowić apeluję, by po swojej obecności pozostawić jakiś ślad, choćby minimalny, w postaci komentarza. Nawet jeśli treść wam się nie podoba to chciałabym to wiedzieć, by w przyszłości mieć na uwadze moje ewentualne błędy. Wasza opinia i docenienie czy krytyka mojej pracy jest dla mnie najlepszym motorem do rozwoju. Gdybym pisała tylko dla siebie to opowiadanie pozostałoby jedynie w mojej szufladzie, udostępniłam je by się sprawdzić i aby potencjalnym czytelnikom, tudzież fanom serialu, zapewnić odrobinę rozrywki. Nie lubię stawiać ultimatum, ale to nie jest mój pierwszy blog, a więc czerpiąc z doświadczenia- min. 5 w miarę rozbudowanych komentarzy (tzn. nie jedynie coś w  stylu:" fajnie piszesz, zapraszam do siebie...") a możliwie szybko wstawię nexta :D

10 komentarzy:

  1. Hey postanowiłam wpaść również tutaj :) WOW naprawdę masz talent , rozwijasz wiele wątków, twoje rozdziały są wciągające , masz naprawdę wielki potencjał . Liczę , że wiele osób go odkryje :) Mam nadzieję , że Delena będzie razem ^^ i , że szybko wstawisz nexta. WENY ( i komentarzy :p) muszę lecieć więc kończę , przesyłam buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ci, jesteś aniołem xD A tak serio to cieszę się, że i tutaj postanowiłaś się odezwać i że ci się to opowiadanie spodobało, bo zaczynałam się już zastanawiać, czy go nie usunąć. 300 wyświetleń i ani jednego komentarza- to na serio potrafi zdołować.
    Tak czy siak rozdziały mam napisane na 5 do przodu, ale muszę wygospodarować trochę czasu na to, żeby je przepisać. Póki co skupiam się na "Hells fashion". Jednak jeśli to opowiadanie zyska większy rozgłos to kto wie- może kolejny rozdział pojawi się już na dniach xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaaaaaak! :D Dodaj rozdział jak najszybciej! Proszę! Uzależniłaś mnie :D Bardzo fajne opowiadanie, widać twoją dojrzałość i wszystko jest takie jakie powinno! Czekam z zapartym tchem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Bardzo mi miło, naprawdę wydawało mi się, że te wyświetlenia to takie bardziej "wejścia-wyjścia", gdy ludzie orientują się, że to totalna szmira, której nie warto poświęcić ani chwili xD Jak tylko znajdę czas (do piątku najpóźniej) wstawię kolejny rozdział ;)

      Usuń
  4. Witaj!
    Wpadłam tutaj przez zupełny przypadek. Po prostu skakałam po morzosferze i sprawdzałam, czy moje ulubione blogerki dodały coś nowego. A tu takie pach, znalazłam i tego bloga. Znudzona matematyką (kierunek matematyczno - informatyczny boli xd) postanowiłam poczytać. Po pierwsze zachęciły mnie tytuły, które nadałaś rozdziałom. Mają taką swoją magię, dlatego ja też staram się o nich pamiętać. Więc w wannie wypełnionej pianą, z ciepłą herbatką i telefonem zaczęłam...
    I co? I to, że skończyło się na wylanej herbacie, prawie utopionej komórce i zimnej wodzie... Serio! Spędziłam dobre dwie godziny czytając. Potem olałam liczenie całkowicie i weszłam pod kołderkę. Takim spoosobem skończyłam czytać...
    I powiem szczerze czuję niedosyt. Nie dość, że składnia perf, o co ostatnio ciężko ;-;, pomysł nietuzinkowy, bohaterowie świetnie poprowadzeni. Nie są perfidnie serialowi, czuje się ich odmienność. I tak mi to bardziej odpowiada ;)
    Taki romans, idealny na początki jesieni omomom.
    Kiedy skończyłam jedenasty rozdział, stwierdziłam że i moje życie się skończyło, więc prędko, bring me to life! Dodaj coś nowego! <3
    ...
    Skończyłam :D
    Postaram się być konkretniejsza pod nowościami. Tym czasem zapraszam na prolog opowiadania u mnie... Również zaczęłam pisać na podstawie The Vampire Diaries...
    Liczę na szczerą opinię i pozdrawiam.
    xx
    Nogitsune z
    http://trouble-is-in-you.blogspot.com/
    A jeśli masz ochotę na więcej mojej twórczości, bądź się wahasz nie znając mojego stylu zapraszam tutaj... Również anaturalna historia...
    http://darkness-of-the-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za tyle miłych słów :*** Matko, jesteś tak żywa i naturalna w tym co piszesz, że po prostu ciężko ci nie uwierzyć i dlatego dziękuję raz jeszcze :** Na pewno zajrzę do ciebie, ale jak znajdę chwilę czasu (wiesz, klasa maturalna również boli xD). Póki co próbuję przepisać do końca nowy rozdział i wstawić go jak najszybciej. Gdy mi się to uda obiecuję, że poświęcę czas twojej twórczości i oczywiście jak najwylewniej skomentuję (SZCZERZE :D).
      Nie wiem, co jeszcze mogłabym ci napisać, bo zwyczajnie mnie zatkało. Dziękuję ;)
      P.S Jeśli i ty chciałabyś przyjrzeć się dokładniej mojej twórczości zapraszam serdecznie na moje drugie opowiadanie, również na podstawie TVD: hells-fashion.blogspot.com (ostrzegam, nie ma tam żadnych zjawisk nadprzyrodzonych xD)

      Usuń
  5. YEEEEEEEEEEY NOWY ROZDZIAL! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, chciałam go dopracować, ale już nie mogłam wytrzymać i po prostu musiałam go wstawić (trochę go okroiłam, ale co tam ;D). Mam nadzieję, że choć trochę się podobał xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo :D trzyma w napieciu a to chyba jest najwazniejsze, bez tego opowiadanie jest plaskie i nie wciaga tak jak powinno! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak miło mi to czytać. Mam nadzieję, że z czasem pojawi się więcej czytelników i komentatorów, ale dziękuję, że ty jesteś jednym z nich XD Niedługo kolejny rozdział, tym razem na pewno lepszy, bo go odpowiednio dopracuję :P

      Usuń