niedziela, 15 maja 2016

Odkurzanie ;)

Odgrzebuję wątek, żeby sprawdzić ile osób jeszcze pamięta o tym opowiadaniu, ile czeka  i mimo wszystko nie zapomniało co działo się w dotychczasowych rozdziałach ;)
Osoby te chciałam serdecznie przeprosić. Nauka, praca i życie studenckie  pochłonęły mnie bez reszty, zabrakło mi czasu, żeby cokolwiek napisać. Zwłaszcza po niewielkim odzewie pod ostatnim rozdziałem. Zdaję sobie sprawę, że to moja wina. Nie miałam w planach porzucać tego opowiadania, zbyt bliskie jest mojemu sercu. Chciałam je zakończyć jak należy, nadal chcę. Dajcie tylko znać czy warto, bo szczerze mówiąć liczba wyświetleń i komenatrzy nie jest szczególnie powalająca.
Jeśli kogoś to interesuje proszę o informację, jeśli nie... Coż, również proszę o informację xD
Pozdrawiam was cieplutko ;****

5 komentarzy:

  1. Ja bardzooooo chcę!!!! Lecz to prawda wchodze rzadziej na twoje blogi bi po prostu i tak wiem ze pojawi się cos raz na parę miesięcy:( sądzę ze powimnas skończyć to opowiadanie a przede wszystkim zareklamkwac soe gdzie bo dawniej miałaś bardzo dużą publiczność i gfyby dowoedzieli sie ze znów cos tu dodajesz moze by powrocili:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pociesza mnie myśl, że nie jestem pierwszą blogerką, która przez studia zaniedbuje blogi. Osobiście od półtora roku czekam na kolejny rozdział mojego ukochanego opowiadania (doszło do tego, że jestem z autorką w stałym kontakcie)... Nie jest łatwo. Dawniej udzielałam się na wszelkiego rodzaju katalogach blogowych, ale teraz nawet na to nie mam czasu. Zobaczymy jak to będzie, ale nie wiem czy w ogóle jest sens cokolwiek tu reaktywować. Pewnie i tak większość z was już zapomniała o czym czytała wcześniej... Jak narazie biję się z myślami i nie wiem co robić. Dlatego napisałam tego posta. Liczę na to, że pomożecie mi w podjęciu decyzji.
      Dzięki za pierwszy ( i zapewne jedyny) komentarz od dłuższego czasu ;) Wiele dla mnie znaczy fakt, że mimo tego jak okropna byłam ostatnimi czasy ktoś postanowił jednak poświęcić mi minutke lub dwie.
      Pozdrawiam cię serdecznie ;***

      Usuń
  2. Hej :) I ja czekam na ciąg dalszy Twoich opowiadań. Co do zaniedbywania blogów - i ja to znam, chociaż studiowanie przede mną. Pisanie następnego rozdziału idzie mi wolno, ale w przerwie chętnie przeczytam, to, co napiszesz :D Tak więc ściskam i życzę weny!
    Buziaki, Em

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja też ;/ I mam nadzieję, że gdy już wrócę na stałe znajdą się tacy, którzy wybaczą mi taką koszmarnie długą nieobecność i będą dalej czytać moje wypociny. Zdaję sobie sprawę, że w większości po prostu będę musiała zawalczyć o czytelników, bo naprawdę was wszystkich zawiodłam i jest mi z tego powodu niewyobrażenie przykro ;(

      Usuń