środa, 20 maja 2015

Informacja

Dziękuję wszystkim, którzy czekają w napięciu na nowy rozdział ;D  Nie macie nawet pojęcia, ile to dla mnie znaczy, jesteście wspaniali, doceniając moją ciężką pracę i wspierając mnie w tym, co robię ;** Co prawda wolałabym przeczytać odrobinę konstruktywnej  krytyki, bo to ona pomaga się dokształcać, poprawić styl oraz dostrzec i wyeliminować błędy także piszcie śmiało, jeśli coś podobnego zauważycie ^^
Muszę wam także podziękować gorąco za troskę, wyrozumiałość, cierpliwość- cieszę się, że moje wypociny czytają ludzie na poziomie, którzy potrafią w kulturalny i elokwentny sposób wyrazić swoje zdanie oraz nie naciskają na mnie jeśli chodzi o publikację nowego rozdziału rozumiejąc, że jestem jedynie człowiekiem, który ma własne życie i własne problemy. To wiele dla mnie znaczy :****


W tym miejscu zapraszam na kolejny rozdział na moim  blogu: Only the most Weak will get Drowned
Liczę, że część z was się zainteresuje tym opowiadaniem i zacznie udzielać się równie aktywnie jak tutaj ^^.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz