czwartek, 13 listopada 2014

Inicjatywa!

Jeśli to opowiadanie czytają autorzy podobnych blogów mam do was kluczowe pytanie: co o nim myślicie? Jeśli się wam podoba mam pewną propozycję: możemy nawzajem pomóc sobie promować te swoje "wypociny". Podeślijcie mi linki swoich dzieł w zakładce: Informowani- z chęcią poczytam coś świeżego i zaznaczę u siebie jako ulubione po czym, jeśli naprawdę zwrócą moją uwagę, spróbuję systematycznie czytać i komentować. Serio potrzebuję jakiejś ciekawej lektury, bo nie wyrabiam xD
W zamian oczywiście oczekuję tego samego (chodzi mi o uwzględnienie w zakłądce: "Czytane" czy jak tam kto to nazywa xD) ;)
Jeśli ktoś jest zainteresowany wiecie co robić :***

xOxO diem.carpe

1 komentarz:

  1. Hej!
    Od wczoraj czytam Twojego bloga od początku. Jest naprawdę fajny i obfituje w wiele ciekawych akcji. Bardzo wciąga. Mój jest zupełnie inny, bardziej skupiam się na relacji Damon Elena. Jakbym miała je nazwać to Twój jest właśnie bardziej skupiony na wydarzeniach i akcji, a mój bardziej romantyczny. Chociaż Twoje hot sceny zwalają z nóg! Będę napewno czytała dalej, dlatego pisz kochana, pisz.
    Pozdrawiam serdecznie Zosia.
    PS. Zapraszam do siebie:
    myownstorydelena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń